The Guts Award 2018

Deelnemers The Guts Award 2018


Dit zijn ze dan! Alle deelnemers van The Guts Award 2018 op een rijtje. Eén ding hebben ze allemaal gemeen: ze barsten van de innovatie!

Zij geven antwoord op de vraag: “Wat is de visie van uw organisatie op innovatie?”

Wij noemen onszelf “Team NASA” en zijn als managed hotel met een ambitieuze, innovatieve en kapitaalkrachtige eigenaar altijd op zoek naar leuke en vernieuwende innovaties die de ervaringen en tevredenheid van onze gasten en medewerkers verbeteren. Wij staan binnen onze moederketen Accor en de regio bekend als jonge en vernieuwende “game changers”.

Innovatie is één van de meest belangrijke elementen van het bestaan van TravelHunter. Hierin gaat het vooral om innovatie op het gebied van het ontwikkelen van tools en algoritmes om aanbiedingen te vergelijken en een zo compleet mogelijk en gericht mogelijk vakantieaanbod te kunnen bieden.

Innovatie doe je in elk deel van je bedrijf, met de: klant, medewerkers, software en de machines. Door te blijven innoveren, blijven wij onder onderscheiden.

Innovatie moet je kunnen produceren en verkopen, anders is het volledig waardeloos.

Als we kijken naar de resultaten van innovatie, merken we dat wanneer mensen erachter komen dat ze bepaalde innovaties altijd al misten, zonder het daadwerkelijk te weten, zij hun ultieme doel bereiken. Dit is hoe wij kijken naar innovatie. Voorzie in een upgrade in comfort, in gemak en in ervaring en breng dit naar de consument.

Onze organisatie is opgezet rondom innovatie; ons product is innovatief, onze organisatie werkt innovatief. We proberen op een andere manier binnen onze branche actief te zijn. Dat levert verrassende reacties op, hetgeen beweging maakt in de markt. Iets waarop we trots zijn.

Innovatie is vernieuwing. Door producten op de markt te brengen waardoor mensen met een zongerelateerde ziekte toch kunnen genieten van het buiten leven zorgen wij dat wij non-stop innoveren.

Onze visie op innovatie is continu bezig zijn met wat we beter kunnen doen. Het accent ligt hierbij op het continu evalueren van onze processen, technologische innovatie, meer mobiliteit en permanente educatie. Een van onze geheimen is simpelweg meer uitproberen dan onze concurrent.

Onze hele organisatie is gebaseerd op innovatie: Wij hebben uitgevonden hoe het mogelijk is om van tulpenbollen een lekkere sterke drank te stoken: Clusius Dutch Tulip Vodka. Ondertussen is er een doorlopend innovatie proces waarbij nieuwe soorten drank worden ontwikkeld en technisch de werking van de destilleerderij wordt geoptimaliseerd.

Nieuwe technieken zorgen ervoor dat er meerdere levens gered kunnen worden gered in combinatie met een duurzamer product.

Innovatief aan de BioExpress is dat wij onze talenten betrekken bij de ontwikkeling van het bedrijf, ze zelf opleiden en begeleiden. We bieden de talenten een compleet traject aan waarbij we ze begeleiden op het gebied van sociale activering, zelfvertrouwen, zelfredzaamheid, zelfbeeld, sociale/persoonlijke vaardigheden en specifieke arbeidsvaardigheden.

Met een cursusje hier en daar ga je het niet meer redden. Alle aspecten van ondernemen, veranderen constant. Innoveren is dus een absolute must. Soms lastig om op alle vlakken te innoveren, maar ik zie het als een voetbalwedstrijd. Hoe harder de tegenstander aanvalt (lees: hoe meer concurrentie), des te meer kansen er zijn voor een counter.

Heb je je nog niet aangemeld als bezoeker voor The Guts Award 2018?
Inschrijven