Huurder Marco Meents van Screencontrol aan het woord
Veel organisaties werken met narrowcasting: via tv-schermen communiceren met de doelgroep. Voor de lezers die het niet kennen, denk hierbij aan tv-schermen met aanbiedingen, nieuws, sponsoren enzovoort, in bijvoorbeeld sportscholen, winkels of personeelsruimtes bij bedrijven.
Een stap voor
Narrowcasting op zichzelf is dus niks nieuws. Maar volgens Marco Meents, mede-eigenaar Screencontrol, hebben we het hier toch over geheel andere dienstverlening. Meents: ‘We werken met een volledige cloud-oplossing. Een klant heeft een scherm nodig en that’s it. Vervolgens is het super simpel om de informatie op het scherm te krijgen die je aan de doelgroep wilt tonen. Je kunt templates van ons gebruiken of in een omgeving die lijkt op WordPress zelf informatie op het scherm toveren. Daar zit het enorme verschil. Je hebt betrekkelijk weinig hardware nodig en kunt online alles maken en inplannen.’
Zien is kopen
Communiceren met je doelgroep via tv-schermen is simpel op te starten. Meents: ‘Wanneer wij klanten spreken tonen wij hen direct een complete presentatie met slides, geheel in de eigen huisstijl. Vervolgens is het zo eenvoudig om ermee te werken dat de kans op een nieuwe klant eigenlijk 100% is.’ De kosten om te starten met narrowcasting via Screencontrol zijn vanaf € 695,- voor een scherm en € 25,- abonnementskosten per maand, excl btw.
The Guts Award
Screencontrol heeft zich ook ingeschreven als kanshebber voor The Guts Award 2017. Meents: ‘Dat is wel een van de leuke bijkomstigheden van Businesspark Nieuw-Vennep Zuid. Er zijn hier veel events om de andere ondernemers te ontmoeten en The Guts Award is ook nog eens een mooie kans om onszelf in the picture te spelen.’
Meer informatie: www.screencontrol.tv